2015. április 10., péntek

6.rész Változások szele



6.rész
Változások szele 

..-Amber , mi a baj már megint?-kérdezte Nath egy nagy sóhajtás közepette.

-Cas-cas-Castiel-csak ennyit bírt kinyögni majd hirtelen a nyakamba ugrott(?) és úgy sírt tovább .Sokkot kaptam, ez most tényleg megölelt? Úgy látszik ma minden a feje tetejére állt.Ezek után egy unicikliző egyszarvún sem lepődnék meg.Mikor végre elengedett leült egy padra és elkezdett mesélni.

-Az úgy volt, hogy Lisaval és Charlotteal azt beszéltük , mit vegyünk fel a holnapi koncerte amikor Sienna odajött hozzánk és azt mondta Ő Castiel barátnője és , hogy száljak le róla meg , hogy kitíltat minket onnan , mert ismeri a biztonsági őröket.én meg mondtam neki , hogy nem teheti meg és nem lehet a barátnője , mert csak Én lehetek az egyetlen.Erre Castiel odajött és azt mondta nincs még egy ilyen szajha a világon mint én ráadásul idegesítő plázabuzi vagyok és ki nem állhat és , hogy olyan nagy a képem , hogy lassan graffitissel kel a sminkemet megcsinálni meg egyéb csúnya szavakkal illetett .Majd elvette a méregdrága táskámat és a suli tetejére vitte.-hadarta el gyorsan a történtetekt.Kicsit sajnáltam amiért ilyen durván visszautasították.Nathaniel idegesen eltrappolt én meg ottmaradtam a bömbölő Amberrel .Próbáltam kicsit megnyugtatni többé kevésbé sikerült is.

-Nyugodj meg , minden rendben lesz Nath intézkedik.-mondtam mire felkapta a fejét.

-Azt nem hagyhatom-felállt és az udvar felé szaladt .Utána menjek ? Vagy ne? Az elsőt választottam , így hát szaladtam én is .Nath épp a tűzlétrán mászott fel miközben Mr.Farazie Castiellel üvöltözött. Na tessék már az első héten áll a bál.Mi elsz még itt év közben?Ezek gondolkodva mentem oda Amberhez aki a bátyjának kiabálta, hogy le ne essen.Végül a diri betessékelt minket órára.A nap többi része unalmasan de eltellt.Mivel Kenynek megígértem , hogy elviszem a házit ezért oda mentem először.Becsöngettem, vagy tízszer mire végre az anyukája ajtót nyitott.

-Jó napot.-köszöntem neki egy nagy mosoly kíséretében.

-Óóó csak te vagy?-ennyit mondott és rámcsapta az ajtót.Hát köszönöm.Nem tudom mivel érdemeltem ezt ki de ráérek kideríteni ugyanis farkas éhes vagyok.

Nagy lendülettel akartam bemmeni az ajtón ám az zárva volt.Anyuék egy cetlit hagytak nekem azal , hogy dolguk van 6-ra jönnek.Már megint?Lehet tényleg le akarnak lépni.Elővettem a kulcsom.Megebédeltem és ledőltem a kanpéra pihenni egy kicsit mielőtt nekiállok a házinak.Lorainne Pascal főzős műsorát néztem egy jó darabig , majd felmentem a szomámba.Már most utálom ezt az egész évet.

-Megjöttünk kicsim.-jött be apu a szobámba.

-Hol voltatok?-kérdeztem nagy kíváncsisággal.

-Csak szeretnéd.-mondta apám nagy mosoly kíséretében és kiment.Jajj ,miért nem mondják meg hol voltak.ha beledöglök akkoris kiderítem.
Gépeztem kicsit aztán anya hívott vacsizni.Gyorsan ettem majd elmentem fürödni , megnéztem az Egy rém modern családot és elaludtam.

Reggel arra keltem , hogy valaki ugrál rajtam.

-Kim te őrült mit csinálsz itt ?!-ripakodtam rá.

-Ma lesz a koncert fel kell készülni.-mondta nagy vigyorral a száján.

-De még előtte suliba kell menni.-mondtam lehangoltan.

-Tudom.-biggyesztette le a száját.-Igazából azért jöttem mert a szüleim a te szüleiddel korán elmentek.

-Hova?-kérdeztem.

-Nem tudom , nem mondták el.-vont vállat.

Fáradtan lekászászálódtam at ágyamból , kivettem az első cuccot ami a szekrényemben volt és elmentem a fürdőbe.10 perc alatt kész is lettem .Visszamentem a szomámba ahol ,mindtha bombát robbantottak volna minden ruha a földön hevert.Dühösen néztem a keresgélő barátnőmre aki nem vett észre.Mögé osontam és megijesztettem , amire egy nagyot síkított.

-Te idióta mi a fenét csinálsz?-megvető pillantást vetett felém, amit nem lehet kibírni.

-Ezt én is kérdezhetném tőled.-vetettem neki oda rá sem figyelve.

-Csak megakartam nézni milyen ruháid vannak és mit szándékozol felvenni ma estére?

-Gondolom valami ruhát.-igazság szerint nem is nagyon akarok menni de nem akarom megbántani ,hogy nem megyek ,ezért kussolok.
A homlokára csapott majd megfogta mind a két vállamat ás a szemembe nézett.

-Ugye tisztában vagy vele , hogy életed értelme is ott lesz.-rázott meg jó erősen miközben ezt mondogatta.

-Mi vaaan?Te miket beszélsz asszony?-mondtam és éreztem , hogy ég az arcom.

-Tudod , hogy kiről beszélek Lyscsiről.-palykosan rámmosolygott.-Ne is tagadd majd felfalod a szemeddel azért vagy ilyen kövér.-belebökött a hasamba és kiszaladt.Felkaptam a táskám és utána szaladtam.


A suliba érve Kim elment wc-re én pedig az osztályterembe.Csak Keny ült elől és nézett ki az ablakon , de ő nem beteg? Na mindegy, elindultam a padomhoz de ott ült valaki akit csak most vettem észre.Szürke kapucnis pulcsi volt rajta egy fekete nadrág fehér tornacipővel és egy napszemüveg takarta el a szemét.Nem is mondták. hogy új gyerek jön.Leültem a mögötte lévő padhoz mire ő egy levelet adott nekem hátra:
   
-Szia :(

-Szia , ki vagy ?

Hátrafordult és levette a kapucniját és a napcsemcsijét.Fekete haja volt és kék szeme hasonló , mint....

-Alexy?

-Igen , gyere ki és elmondok mindent.

-Oké.

Kimentünk a folyosóra és elkezdett beszélni:

-Apám szerint túl buzis vagyok és nem engedheti , hogy úgy öltözzek ezért elvette a ruháim , a hajam befestette és a kontaktlencsémet kiszedette , azt mondta ha nem változom meg akkor katona suliba küld.-mondta szomorúan.

-De Alexy az vagy nem ?-suttogtam neki.

-De igen az vagyok , de ha bevallanám neki lehet meg is verne.-mondta még szomorúbban és átölelt.

-Ne mondj ilyen butaságokat -bíztattam.Nem tudtuk folytatni a beszélgetést , mert a többiek is ideértek.Mindenki Alexyt nézte , gondolom ők sem ismerték fel.

-Woww , új husi a piacon ?-jött oda közben Kim hozzánk.

-Nem te hülye,  ez Alexy-böktem oldalba.

Lassan telltek el a tanórák.Szinte az összes tanár új diáknak hitte Alexyt.

Amikor az utlsó óráról kicsengettek Kim,  mindt akit puskából lőttek volna ki rohant ki maga után húzva engem.

-Engedj már el ez fáj -lihegtem mire megállt én pedig nekütköztem és hátraestem.

-Jajj bocsi -segített felállni-de sietni kell elkészülni.

-Van még egy csomó időnk.

-De ha jól akarsz kinézni akkor még kevés is , emlékezz mit mondtam reggel.-mondta és megpöckölte a homlokom.

Nem mondtam semmit , inkább engedelmeskedtem neki .Hazavittem a sulis cuccomat és siettem hozzá.


-Végre!Már azt hittem otthon maradsz.

-Akkor megölnél , nem kockáztatok.-mondtam mire elkezdett nevetni.

-Nem igaz , a hajadtól fogva húználak végig az utcán.-mondta még mindig nevetve.
Mikor beléptem a szobájába mindenhol ruhák , cipők és egyéb ilyen dolgok voltak.Mielőtt bármit mondhattam volna megjelent Rosa,Iris és Viola.

-Sziasztooooook!-köszöntek egyszerre vidáman.

-Sziasztok.-köszöntük mi is egyszerre amin elkezdtünk nevetni.

-Ezek anyukám új kollekciójából vannak , még nem dobták őket piacra mi lehetünk az elsők akik ezekben mutatkoznak.Mi leszünk a legcsinibbek.-mutatott végig a ruhákon visítozva.Úristen mibe keverdetem ?Rosa egy bőröndnyi sminkcuccot hozott.Jó pár órával később készen is lettünk és már csak fél óra volt hátra.Iris mindenkit lefotózott , hogy majd albumba tehesse.Ha még nem tudnátok Iris album mániás és mindent megörökít.





                        



Miután megállapítottuk , hogy milyen csinik vagyunk Rosa barátja Leigh elvitt minket oda , ahol a koncert lesz.A parkolóban rengeteg , különböző korosztályú ember volt.Kiszálltunk a kocsiból és egy lány jött oda hozzánk.
Szőkés lilás haja volt és barna szeme . 

-Sziasztok -köszönt lazán.Végignézett rajtunk és egy elismerő pillantást vetett ránk.-Meg kell mondjam nem néztem volna ki belőletek .
Na várjunk csak ez ...

-Amber!-kiálttotam hirtelen mire mindenki megugrott.-Miért festetted be a hajad?

-Ha Castielnek vagány csaj kell akkor az leszek -mondta , kihúzta magát és elment.

Csak bámultunk utána amikor egy kezet érzetem a vállamon.

-Sziasztok-köszönt Lys.meg kell mondjam írtó dögösen nézett ki.-Gyertek velem-intett mi pedig követtük.Bevezettett az öltözőbe ahol Castiel hangolt egy gitárt és pár lány egy csokiszökőkútból evett.

-Sziasztok-köszöntek egyszerre.Igen érdekes szerzetek voltak az biztos.
Volt egy fehér hajú , barna bőrű lány azt hiszem Zelmának hívták , egy lány aki kiköpött Castiel  őt Deliahnak hívták és egy zöldes hajú lány akit Gettinek hívtak.

-5 perc és kezdünk.-szólt be Lys.Mi kimentünk a nézőtérre és leültünk egy asztalhoz.A koncert egyébként egy kis klubban volt , ahol az amatőr bandák és egyéni énekesek szoktak fellépni .

-Sziasztoook-kiabált a mikrofonba Deliah.-Mindannyiunk nevében köszönöm a meghívást remélem nem dobáltok meg paradicsommal.-mondta és elkezdett nevetni .A mikrofont berakta az állványba és elkezdetk játszani.Nagyon jók voltak .Deilahnak gyönyörű hangja van és Lysnek is .Na jó neki egy kicsit jobb.Fél óráig énekeltek majd jött a köveztekő banda de őket már nem néztük meg , mert bementünk velük az öltözőbe.Időközben Alexy és Bobby is csatlakozott hozzánk , így ők is jöttek velünk akik egyből megrohamozták a csokiszökőkutat.

-Héé ne zabáljátok fel az egészet , eredti svájci csoki-szólt oda Castiel.ekkor egy fiú rohant be az ajtón de megcsuszott és egyenesen a lábam elé esett.Olyan ismserős valahonnan....



































   













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése