2015. május 20., szerda

7.rész Ismeretlen ismerős

7.rész

Ismeretlen ismerős

-Késtél.-jelentette ki Zelma majd segített neki felállni



























-Ne haragudjatok csak volt egy kis gond amit el kellett intéznem.-túrt bele szőke hajába és közben a barna szemeit meresztette , mint egy kiskutya.


-Most az egyszer elnézzük neked.-veregette vállba Castiel.


-Kösz Cas-mosolyodott el.Olyan ismerős de nem tudom honnan.

-Ja , egyébként James vagyok.-mutatkozott be.-De én most izé megyek-kiszaladt az ajtón.James, James..hmmm..MEGVAN!

-Kimegyek a mosdóba.-mondtam és elkezdtem kifele loholni, hogy utolérjem de eltűnt.A francba , a francba , a francba .Eltűnt megint.De elkapom az biztos.Feldúltan mentem vissza a többiekhez de csak Lysandert találtam ott.

-Többiek?-kérdeztem.

-Lementek táncolni , te nem akarsz ?-kérdezte miközben a hangszereket pakolta el.

-Kösz nem , inkább kihagyom.-mondtam.

-Jólvan , akkor segítesz levinni a cuccokat a kocsiba?-kérdezte a legelbűvölőbb mosollyal amit csak létezik a Földön.Éreztem , hogy totál elpirultam ezért csak rábólintottam.A kezembe nyomott egy gitárt és elindultunk.

-Lyyys!!-lihegett utánnunk egy fiú akinek bronzos színű haja volt és kék szeme , az arcán pedig szeplők voltak.Egy évfolyamba járunk de a nevét nem tudom.

-Szia Thomas.-köszönt Lysander.

-Mondd , hogy eljössz.Ugye eljössz? Nem hagyhatod ki , mi lesz azzal , hogy Washington leghíresebb bandája leszünk?-kérdezte még mindig lihegve.

-Pssszttt , majd megbeszéljük.Mondtam már.-mondta Lys és mindtha kicsit ideges lett volna.

-Előbb , utóbb úgyis megtudják.-mondta és rámnézett.-Nos , arról van szó , hogy a cserediák program keretében meghívtak minket Washington egyik legíresebb zenesulijába de Mrs.Castiel nem akar jönni , mert nem akarja itt hagyni a barátoskáját.-mondta feldúltan és össze vissza csapkodott.

-Mondtam már , hogy ne hívj így és ennél többről van szó.-mondta Lys idegsen.Soha nem láttam még ilyennek.

-Fél év , Lys fél év és gondolj bele mekkora lehetőség lenne ha felfedznének minket.Castiel is jöhetne természetesen.-mondta egyre halkabban.

-Szerinted melyikőnknek van igaza?-kérdezték egyszerre és rámnéztek.Nem akarom , hogy elmenjen de Thomasnak igaza van...sajnos.

-Egyetértek Thomassal.-mondtam ki végül amit a fiú egy öleléssel jutalmazott.

-Köszi Rachel.-mondta , amitől Lys nagy röhögésben tört ki.Az idő további részében csendben pakoltuk a cuccokat majd amikor végeztünk a telefonomra néztem.Tíz múlt öt percel .Semmi kedvem nem volt tovább maradni ezért írtam egy üzit Kimnek , hogy hazamentem és elindultam a buszmegálló felé.Pechemre az utlsó busz amivel haza tudtam volna jutni már elment tíz perce.Nem maradt más , gyalog megyek haza.Bevallom kicsit hezitáltam ne menjek-e vissza de úgy döntöttem elindulok.Oké, szóval jobbra kell menni .Ott lesz egy piros ház majd végig az üzletsoron majd megitn jobbra ott lesz egy focipálya és onnan balra ...ha jól emlékszem.Egy ideig kóboroltam az utcán aztán végre megláttam a piros házat.Odaszaladtam és akkor vettem észre , hogy ebben az utcában minden ház piros.Mi ez a hely ?Kinek jut eszébe egy egész utcányi házat pirosra festeni?Na mindegy , megyek előre és kész.A magassarkúban már nagyon fáj a lábam és azt hiszem el is tévedtem.A házak ablakai mind sötétek voltak vagyis mindenki aludt....mázlisták.Már biztos voltam benne , hogy eltévedtem.Az egyik utca sarkán megláttam egy csapat embert.Oookéé akkor most jött el az a pillanat , hogy visszaforduljak.

-Héé cica nem harapunk!!-kiáltották utánnam de én rájuk sem figyelve mentem tovább.Már a sírás kerülgetett amikor elhaladt mellettem egy rendőrautó.Akkor most cipő le és futás!!A kezeimmel hadonászva futottam az autó után azt kiabálva álljanak meg szerencsémre megálltak én pedig utolértem őket.

-Baj van kisasszony?-kérdezte egy igen erős arcszőrzettel de annál kevesebb hajjal rendelkező úr.

-Igen uram , igen haza szeretnék jutni de eltévedtem kérem segítsenek.-mondtam kétségbe esve.
-Szálljon be , elvisszük.-mondta mosolyogva a férfi.

-Köszönöm , köszönöm , nagyon hálás vagyok.-öleltem meg majd beültem hátra ahol már ült valaki.Uramisten remélem nem raktak össze valami pszcihopatával vagy gyilkossal.

-Megmondaná a címét?-kérdezte az elöl ülő férfi.A mellettem ülőre néztem aki egy kb.húsz éves fiú lehetett.Meglepetésemre befogta a fülét .gyorsan elmondtam a címet majd a férfi beletaposott a gázba.

-Látod apa mondtam , hogy jobb lenne ha saját kocsit kapnék , mindenki azt hiszi , hogy valami pszcihopata vagyok.-duzzogott a mellettem ülő egyén.

-Fogd be ,majd te is kapsz ha eljön az idő.-mondta szigorúan a férfi.Na de álljunk csak meg apának hívta.Akkor mégsem az aminek gondoltam sóhajtottam fel megkönnyebülten ami kicsit hangosra sikerült ugyanis rámkapta a tekintetét.Éreztem , hogy totál elvörösödöm ezért inkább kinéztem az ablakon és egész uton az utat figyeltem.

Anyám már az ajtóban várt és mikor meglátott az autóban idegesen kitrappolt a ház elé.


A szeme villámokat szórt.a fiú vagyis ,mint megtudtam , Carlos kinyitotta nekem az atjót és egy bíztató pilantást vetett rám.
-Tessék itt a számom ha esetleg fuvar kéne.-adott oda egy papírfecnit.Eltettem majd anyához siettem.

-Nem csináltam semmit.-mentem oda anyához.



-Tudom , Andy elmesélte mi történt.-mondta mosolyogva és visszafordult Andyhez.Intettem Carlosnak és bementem a házba.Lezuhanyoztam és befeküdtem az ágyamba , fáradt voltam ezért hamar el is aludtam.
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.Kim volt az:


-Jó reggelt hercegnő hasadra süt a nap!!-kiáltotta vidáman a telefonba.

-Neked is , de nem tudom hol vagy de itt még csak hat óra van.-mondtam kómásan jó pár tüsszentés kíséretében.

-Igen hat óra.fél óra múlva ott vagyok.-mondta és letette.Nagyszerű , gondoltam magamban.Kicsit rosszul érzem magam , lehet nem kellett volna mezítláb futkosnom az utcán.Gyorsan elkészültem és lesétáltam a konyhába.Ott csináltam magamnak egy bögre meleg teát és egy nagy tányér gyümisalit.kell a vitamin , nem lehetek beteg.Kim megöl.Gyorsan megettem és már csengettek is.

-Sziaaaa.-ugrott a nyakamba.-De rosszul nézel ki.-mondta.

-Kösz.-mondtam egy grimasz kíséretben.

-Na nelégy már ilyen savnyú.-bokszolt bele a vállamba.

Beszálltunk  Bert mögé a kocsiba és elnidultunk.Igen , mert Kimnek saját sofőrje van.Nem ismerek náluk gazdagabb embereket .Az anyukája híres divattervező az apja pedig sikeres mérnök szóval jól megy nekik.

-Van egy meglepetésem .-ujjongott Kim.-Nem hozzánk megyünk hanem HOZZÁNK.

-Nem értelek.-mondtam majd fény gyúlt az agyamban.-Úrsiten , úristen,úristen nem mondod komolyan mondd , hogy igaz.-visítoztam már én is.Szegény Bertnek ezt kellett hallgatnia egész úton.

-Na figyu neked adom a legfontosabb feladatot.-komolyodott el.-Mivel a többiek nem tudnak erről semmit ezért miután előkészítettünk mindent Bertet kölcsön adom , hogy összeszedd a többieket és idehozd őket.

-Oké , de nem férünk el ennyien a kocsiban.mutattam körbe.

-Nyugi , elintézem .-kacsintott majd elkezdett telefonálni.

Egy óra múlva meg is érkeztünk a helyszínre.A konyhában ott volt a rengeteg süti , kaja, pia , a lufik és minden más egyéb.

-Nahát te aztán nem spóroltál .-ugrattam a barátnőm aki csak annyit mondott:

-Nem szokásom.

Letörött a kezem mire minden lufit felraktunk a helyére.Amikor végre végeztünk lepacsiztunk majd megszólalt:

-Keresni kéne neked valami hacukát.Ami rajtad van nem méltó ehhezaz egész bulihoz és a szülinapomhoz.-nem értem mi baja van a farmer ,póló összeállítással de hát nem lehet mit tenni.Ez az ő napja.





-Ííígy ni.-igazította meg a ruhámat.-Ma este tuti elcsábítod Lyst-kacsintott.

-Dehogy .-mondtam kissé szomrkásan mivel eszembe jutott, hogy nemsokára elmegy.

-Figyu kéne venni még pár cuccot.-adott egy listát.

-Ennyi minden mellé?

-A jóbol sosem elég nem tudtad?-mondta és elnevette magát.-De indulnod kéne már .

-Megyek , megyek.-mondtam és a garázs felé vettem az irányt ahol nem a kocsi állt hanem egy limuzin.Hát jó .Beszálltam.

-Hova vigyem kisasszony?-kérdezte Bert.

-A plázába.- mondtam mire bólintott és elindultunk.Útközben írtam Irisnek, Rosanak,Violának,Peggynek,Ninának,Ambernek,Charlottenak,Lisanak ,Carlának,Melodynak,Jadenek,Jeremynek,Bobbynak,Kentinnek,Tobynak,
Arminnak,Alexynek,Dajannak ,Lysnek ,Castielnek és Nathanielnek , hogy hat órára legyenek a parkánl partyképesen.Mire végre mindenkit értesítettem oda is értünk a plázához.Amikor kiszálltam a limóbol mindenki megbámult ami eléggé zavaró volt.Elővettem a listát:

  •  szalvéta
  • papír pohár , tányér,villa,kés
  • szívószál
  • poháralátét
  • konfettikilövő
  • tüzijáték
Tüzijáték?? Az nem illegális ilyenkor? Na mindegy majd meglátjuk.

Bő háromnegyed órába tellt mire mindent megvettem.Bepakoltam a csomagtartóba és a telefonomra pillantottam: fél hat.Szóltam Bertnek , hogy vigyen a parkhoz egy hívom ha jöhet, mivel Kim kikötötte, hogy ez és minden más legyen meglepetés .A többiek azt hiszik, hogy Kimékhez megyünk a panellakásba házsártos szomszédokkal.Leültem a park előtti padra és vártam.

-Szia!-köszönt rám egyszerre Armin és Alexy.

-Sziasztok.-köszöntem izgatottan.

-Milyen kis csini vagy .-csip
kedte meg az arcom Alexy de szerencsére Armin leszedte rólam.





-Szasztok .-köszönt oda Kentin.





-Te abban akarsz jönni.-hitetlenkedett Alexy a fiúra mutatva.

Farmer volt rajta egy fekete kapucnis pulcsival és egy szakdt tornacipő.

-Te pedig abban?-vetetette oda foghegyről.Mielött a vita komyolabbra fordult volna lassacskán megjöttek a többiek is.

-Remélem nem lesz olyan gagyi , mint tavaly.Az az öreg nyanya ránkhívta a rendőröket , mert hangosak voltunk.-mondta Castiel.

-Szóóóóval , mindenki itt van.-mondtam mire mindenki bólintott egyet.
Felhívtam Bertet , hogy jöjjön értünk.Mondanom sem kell mindenki totál odavolt a limótol.A lányok sikítozva szálltak be.

-Hova megyünk?-kérdezte Armin.

-Majd meglátod.-vetettem felé egy sejtelmes mosolyt majd elindultunk....















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése